Ukradené dětství.

Ukradené dětství.

Co čeká rodiče v MŠ a ZŠ, jaký bude program v „rámcově vzdělávacího procesu“? Zbude dětem čas na pohádky?

Jak jsem přepisovala přednášku Italského advokáta o genderové teorii, tak mě zaujal název: „Standart pro sexuální výchovu v Evropě“ /v dokumentech/. Když člověk slyší, přehlédne. Protože jsme součástí Evropy, tak by, to co je v Itálii, se mělo objevit dříve či později i také u nás. Zadala jsem si do Google a byla překvapena, co mnozí rodiče ani netuší, co se budou děti podle „didaktických pomůcek“ názorně učit již od mateřských škol. Může se stát také následující:

„Stalo se to v první třídě, když otec poslouchal své šestileté dítě, které se vrátilo domů ze školy a mluvilo dost specificky o pohlaví a ptalo se: „Tati, můžu prozkoumat tvůj genitál, abych viděl žalud?“  /důležité video o genderu/

Dnes zatím v MŠ zavádí „novinku“ cvičení bez triček, prý se děti „potí“. Podle mě je to první krok a další budou následovat. „Mazlící koutky“ jako v Německu? Do teď se nepotily?

Zajímavá publikace:

Na str. 31: Děti 12 – 15: „Sbírají další zkušenosti s líbáním a mazlením, petting

Na str. 47 je v tabulce: potěšení a příjemných pocitů z dotýkání se vlastního těla,  masturbace v raném dětství, objevování vlastního těla a vlastních genitálií…

Na str. 51: pro děti 6 – 9 let: tělesných změnách, menstruaci, ejakujaci, individuálních rozdílech mezi muži a ženami i vnitřních…možnostech ohledně rodičovství a otěhotnění, neplodností, adopcí….sexuálnímu styku. Hra na „doktora“.

Na str 53: pro děti 9 – 12: antikoncepce, nechráněný sex, první sexuální zkušenosti, potěšení masturbaci, rozdíl mezi pohlaví identitou a biologickým pohlavím! O sexuálních právech.

Na str. 56: pro děti 12 – 15: genderová identita, první sexuální zážitky, potěšení masturbaci, orgasmu.

Dokument rozděluje děti do věkových skupin: 0-4, 4-6, 6-9, 9-12, 12-15 let. Se skupinou 0-6 let, tou nejchoulostivější, kde se dokument uplatňuje nejvíce, se počítá s tím, aby děti v tomto věku (0-4, 5-6), byly kromě jiného vedeny k předčasné dětské masturbaci, byly schopné dopodrobna popsat pohlavní orgány. Poslední novinkou je brožurka pro prvňáky, kde je obrázek ženy s roztaženýma nohama a detailně popsaným pohlavním aparátem, malé a velké pysky, klitoris. Třetí bod, zkoumání nahoty, a tzv. „hra na doktora“. 4. bod: horší než ty předcházející: genderová identita – máte se rozhodnout, zda jste kluk či holka. Děti v uvedený věkových skupinách mají získat  a osvojit si dané dovednosti a jaké postoje mají mít. Má sem patřit i přijetí zvrácenosti, jako je respekt vůči různým normám sexuality atd. Např. 12 – 15 letí mají být schopni „si opatřit a efektivně užívat kondomy a antikoncepci“.

Jak se vyjádřila děvčata v Itálii, když byla nucena podle školních osnov přečíst doporučenou knížku? Jedna 14.letá dívka řekla, že se cítila vnitřně znásilněná. Je to pravda, je to znásilnění, a ukradení dětství!

Co napsat na závěr? Rodiče by se měli zajímat, co se děti učí v MŠ, ZŠ, jsou to zatím nenápadné kroky, ale které směřují, aby se tento program zavedl do škol.

Chápu, že se společnost vyvíjí, ale přece jen dávat škole takové pravomoci do „rámcově vzdělávacího procesu“ mi připadá až příliš. Ve třídě jsou děti na různé úrovni, některým to nemusí být příjemné a jak ta dívka z Itálie tak se budou cítit i naše děti. Být znásilněné a zhnusené. To jim akorát dá do života poškozený pohled na lidské vztahy a sexualitu. Je to velice citlivé téma, velice individuální a mělo by být ponecháno na rodičích.

Ivana Schneiderová